Obchodní podmínky


1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailu, či písemně na naší adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Údaje o výrobcích uvedené na našich stránkách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k instalaci zboží.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména v dostupnosti nebo cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.


3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem případně telefonicky. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.


4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést číslo objednávky nebo jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.


5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme Českou poštou, službou GLS nebo UPS jako dobírku, případně si můžete zboží vyzvednout na adrese firmy po telefonické dohodě.


OSOBNÍ PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Osobní odběr (po telefonické dohodě): 0 Kč


DORUČENÍ ZBOŽÍ ČESKOU POŠTOU

Česká republika
Odeslání na adresu (balík) - platba dobírkou: 140 Kč
Odeslání na adresu (balík) - platba předem na účet: 110 Kč


DORUČENÍ ZBOŽÍ SLUŽBOU GLS
- možnost úhrady objednávky u dopravce platební kartou

Česká republika
Odeslání na adresu (balík) - platba dobírkou: 129 Kč
Odeslání na adresu (balík) - platba předem na účet: 99 Kč


DORUČENÍ ZBOŽÍ SLUŽBOU UPS

Slovenská republika
Odeslání na adresu (balík) - platba dobírkou: 149 Kč
Odeslání na adresu (balík) - platba předem na účet: 199 Kč

Cena poštovného a balného se může lišit i podle váhy a velikosti objednaného zboží.
Zasíláme i do jiných zemí. Podmínkou je platba předem a cena za dopravu se odvíjí individuálně podle ceníku přepravních společností, o kterých vás budeme informovat.


6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 1-30 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat.


7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží při převzetí prohlédnout. Případné vady a poškození oznamte naší firmě do 3 dnů. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto prosím důkladně překontrolujte zásilku ihned po převzetí!
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, dle zákona, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!
V případě uplatnění záruky je nutné doložit tuto skutečnost jako potvrzení oprávněnosti reklamace.
Záruka se nevztahuje:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím
c) nesprávnou instalací
d) nesprávným skladováním
e) vady způsobené přepravcem (zákazník je povinen si při převzetí zboží překontrolovat)

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy ode dne převzetí zboží naší firmou.
Zboží do uhrazení dobírkové částky nebo faktury je výhradně majetkem firmy Auto-chrom.cz.


8) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dle zákona, můžete nepoužité a nepoškozené poslat zpět na naši adresu nebo se domluvit na výměně za jiné zboží ve lhůtě do 14dnů od převzetí zásilky.

Zboží a fakturu stačí zaslat doporučeným poštovním balíkem (ne na dobírku) na naši adresu nejpozději tak aby byla zásilka u nás do 14dnů od doručení na Vaši adresu.

POZOR! V případě, že jste zakoupili zboží, které jsme pro Vás extra objednávali, vrácení zboží nebude důvod k reklamaci nebo bez udání důvodu vyhrazujeme si právo Vám naúčtovat náklady spojené s objednáním této položky (většinou ze zahraničí).


9) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

V případě, že si objednáte zboží, které si následně nevyzvednete, tudíž nám způsobíte škodu za zaslání zboží, budeme nuceni náhradu škody řešit právní cestou, pokud tak samovolně nedojde z Vaší strany!
V případě složité osobní situace zákazníka, ale kladné reakce na pohledávku, jsme ochotni řešit situaci smluvní pokutou. Odeslání objednávky je totiž podmíněné souhlasem s nákupním řádem, ve kterém je toto již zmíněno, čímž se, v případě nevyzvednutí zásilky, k úhradě nákladů spojených se zasláním přímo zavazujete. Abychom předešli komplikacím, jsou dvě možnosti.
1. zašlete nám dlužnou částku za poštovné a balné převodem na účet
2. uhraďte objednávku na účet předem vč. dopravného a balného + dopravné a balné (za opětovné zaslání) a my Vám zásilku opět pošleme na Vaši adresu.
Jestliže k těmto krokům nedojde, požádáme zákazníka o vyjádření do 7pracovních dnů, poté předáváme záležitost externí firmě na vymáhání pohledávek


10) OSOBNÍ ÚDAJE

Abychom vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím.
Jako zákazník musíte při vaší registraci uvést následující údaje:
Jméno a příjmení.
Úplnou poštovní adresu.
Adresu elektronické pošty.
Telefon

Tyto informace jsou nezbytné pro vaši identifikaci jako kupujícího. Používáme je k realizaci a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.
Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést při odeslání samotné objednávky alternativní adresu dodání. Abyste nemuseli registrační údaje zadávat při každém nákupu v našem obchodě znovu, jsou uloženy v naší databázi, kde jsou chráněny před zneužitím. Zaručujeme se, že údaje nepředáváme nikomu dalšímu a slouží pouze pro naši potřebu. Během vašeho používání obchodu jsou shromažďovány vaše objednávky, to je nutné pro zajištění dodávek zboží, vyřizování reklamací a také vaší zpětné kontrole. Údaje o nákupech jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetím stranám.

Korespondenční adresa pro reklamace a zasílání písemností:
Martin Procházka
Čížová 28,
398 31 Čížová 


PROVOZOVATEL
INTERNETOVÉHO OBCHODU AUTO-CHROM
Bc. Martin Procházka
Čížová 28
39831 Čížová, okr. Písek
IČ: 02933004
DIČ.: CZ8812071675

Jsem plátce DPH

 

PARTNERSKÉ WEBY
01 I 02 I 03 I 04 I 05

PARTNERSKÉ ODKAZY
01 I 02 I 03 I 04 I 05

ZPĚTNÉ ODKAZY
01 I 02 I 03 I 04 I 05